I. Jótállás ideje
- Magyar Köztársaság területén történő vásárlás (üzembe helyezés) napjától számított minimum 12 hónapig terjedő jótállást vállalunk a led pixelekre, illetve 12 hónap – a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet szerint kötelező – jótállást vállalunk a tápegység(ek)re és kommunikációs csatlakozásra. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti, és nem korlátozza.
- A jótállási időtartam termékenként eltérő lehet, a pontos adatokért vegye fel velünk a kapcsolatot.
II. Vevő kinél és mikor jelentheti be jótállási igényét
- Vevő a kijavítás iránti igényét a forgalmazónál, illetve a jótállási jegyen feltüntetett partnerszerviznél közvetlenül is érvényesítheti, előzetes időpont egyeztetés után.
- Vevő a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. Kellő időben közöltnek kell tekinteni a hiba felfedezésétől számított két napon belül közölt kifogást. A közlés késedelméből eredő kárért Vevő a felelős.
- Meghosszabbodik a jótállási idő a kijavítási időnek azon részével, amely alatt Vevő a terméket nem tudta rendeltetésszerűen használni.
- A jótállási és szavatossági jogok érvényesíthetőségének határideje a terméknek vagy jelentősebb részének (fődarab) kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. Fődarabnak tekintjük a hálózati tápegységet és a vezérlő elektronika főegységét (processzor kártya).
- A hibás terméket a szakszerviz alapesetben a telephelyén javítja meg. Amennyiben csak helyszíni javítás lehetséges, a termék hozzáférésének, le- és felszerelésének költségei a Vevőt terheli.
- Amennyiben a helyszíni szemle vagy a javítás során a jótállási kötelezettség megszűnésére, vagy helytelen üzemeltetésre derül fény, akkor a Vevő köteles a kiszállás és az elvégzett javítás költségeit megtéríteni.
III. Nem tartoznak a jótállás körébe
- A termékhez adott szoftverek.
- A Vevő számítógépes rendszerével kapcsolatos üzembe helyezési, karbantartási, javítási, valamint szakértői munkálatok.
- A jótállás tárgyát képező termékekkel összekapcsolt számítógépes munkaállomások, számítógépes állomások, valamint az alkalmazott szoftverek helytelen használatából, vagy azok hibás működéséből eredő hibajelenségek feltárása, valamint elhárítása.
IV. A jótállás felelősségét kizárjuk
- Ha a készülék gyári száma hiányos, rongált vagy módosított.
- Nem rendeltetésszerű használat, vagy a terméknek nem a használati útmutatóban foglalt utasításoknak megfelelő kezelése vagy működtetése esetén, ideértve –de nem kizárólag- a helytelen tárolást, leejtést, elemi kárt, erőszakos külső behatás okozta rongálást (törés, villámcsapás, áramingadozás, stb.) egyéb a vásárlás után keletkezett okból bekövetkezett meghibásodást.
- Korrózió, kosz, víz vagy más folyadék, illetve homok által okozott meghibásodás esetén.
- Nem a Látnifogod.hu (Ace Communications Kft) által kijelölt szerviz központban végzett javítás, módosítás vagy tisztítás esetén.
- Olyan tartozék vagy szoftver használatakor, amely nem megfelelő a termék használatához.
- A terméknek a Látnifogod.hu (Ace Communications Kft) által jóvá nem hagyott berendezéssel való csatlakoztatásakor.
- Ha a kárt vagy meghibásodást a termék nem megfelelő csomagolása okozza, a kijelölt.hu szervizpontba történő szállítása során.
- Baleset, szerencsétlenség vagy bármely egyéb, a Látnifogod.hu (Ace Communications Kft) kívül eső ok miatt –de nem kizárólag- a villámlást, a vizet, a tüzet, zavargásokat vagy a nem megfelelő szellőzést.
- A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából a termékhez vásárlói tájékoztatót mellékelünk és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a leírtaktól eltérő használat, helytelen kezelés miatt bekövetkező hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk.